هیئت مکتب الزهرا (س)امامزاده محمد(ع) گوریگاه
طفل بازیگوش را شرمی نباشد از کسی/ بیشتر با دیدن مادر خجالت می کشد/ تا عروج فاطمه جبریل را هم راه نیست/ در مسیر عرش، بال و پر،خجالت می کشد/
Slide 1 Slide 2

آغاز مراسم فاطمیه در جوار بارگاه ملکوتی و نورانی امامزاده محمد(ع)

 

 

 

 

 

 

 

 



کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم
از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

مدیریت سایت هیئت مکتب الزهرا(س)امامزاده محمد(ع)گوریگاه

 




 

 



پایگاه تلگرام امامزاده محمد(ع)گوریگاه

آستان مقدس امامزاده سید محمد محله گوریگاه 

کانال اطلاع رسانی آستان مقدس امامزاده محمد گوریگاه

با تشکر از اداره اوقاف کازرون

https://telegram.me/emsmgh



شهید خرازی سردار رشید اسلام و پرچمدار جهاد و شهادت بود که با ذخیره‌ای از ایمان و تقوا و جهاد و تلاش شبانه‌روزی برای خدا و نبرد بی‌امان با دشمنان اسلام ، در آسمان شهادت پرواز کرد.
شهید خرازی با شروع جنگ تحمیلی بنا به تقاضای همرزمان خود ، پس از یک ‌سال خدمت صادقانه در کردستان راهی خطه جنوب شد و به سمت فرمانده اولین خط دفاعی که مقابل عراقیها در جاده آبادان - اهواز در منطقه دار خوین تشکیل شده بود منصوب شد.
شهید خرازی در آزادسازی بستان بهترین مانور عملیاتی را با دور زدن دشمن از چزابه و تپه های رملی و محاصره کردن آنها در شمال منطقه بستان انجام داد و پس از عملیات پیروزمندانه طریق القدس بود که تیپ امام حسین (ع) رسمیت یافت.
وی در عملیات های مختلف همچون بیت المقدس ، رمضان ، والفجر بیت المقدی ، فتح المبین  و خیبر در سمت فرماندهی لشکر امام حسین(ع) ، به همراه رزمندگان دلاور آن لشکر ، رشادتهای بسیاری از خود نشان داد.
این دلاور مرد روزهای نبرد سرانجام در غروب جمعه هشتم اسفند سال 65 روح بلندش به آسمان پر کشید.